onsdag 6. august 2008

Awards.

Tenk det, to awards, til en temmelig fersk blogger. Tusen takk snille Jannhild!! The rules of the award:

1. Only 5 people allowed.

2. 4 have to be dedicated followers of your blog.

3. one has to be someone new or recently new to your blog and live in another part of the world. 4. you must link back to whoever gave you the award.Quite simple really it is a way of saying thank you to those who take time out for wonderful comments to boost your day.

Jeg vil gjerne gi denne awardsen videre til (nå følte jeg meg plutselig litt høytidelig, hihi):

Elisabeth, Sivic, Camilla og Rita. Tusen takk for at dere finner veien inn i bloggen min, og legger igjen så mange koselige ord. Det setter jeg STOR pris på!

(Noen "in another part of the world"har jeg ikke, så den får jeg legge på vent)


Jannhild ga meg også denne vakre awardsen. Tusen takk!! Here are the rules:


1. You can give it to one or one hundred or any number inbetween - it's up to you. Make sure you link to their site in your post.


2. Link back to this blogsite; Women,Art,Life;Weaving it all together so she can go visit all these wonderful women.Purpose of the Award: To send love and acknowledgement to women who brighten your day, teach you new things and live their lives fully with generosity and joy.


Denne vil jeg gi til de samme fire. Elisabeth, Sivic, Camilla og Rita. Tusen takk for at dere gjør det så gøy å være ny i bloggens verden:)

3 kommentarer:

Rita sa...

Nei du altså!!! For en overraskelse!! Hjertelig takk, Marianne!!!

Har nettopp lagt ut ett innlegg selv i dag. Og der står det noe om deg ;o))

Ha en fortsatt fin uke!!

Klem fra Rita

Sivic sa...

Tusen takk , mine første awards : )

Hege-Annie Simonsen sa...

Grattis med awards!

Nei, tenk at jeg fant frem til at du har blogg! (Gikk via Rita, som har vært så hyggelig å skrive en hilsen på min blogg). Nå kan jeg beundre de nydelige kortene dine her også, og ikke bare i galleriet hos Papirgleder!! :o)))

Fersk blogger er jeg selv, og har visst en del å finne ut av når det gjelder akkurat det!

*Klem*