torsdag 28. august 2008

Show off - Scrapmagasinet.

Jeg har laget fire show off kort for Krumelure/Scrapmagasinet, til en stempelmesse i Sverige. Fikk tilsendt flotte stempler, og sto fritt til å lage kortene som jeg ville. Det var en fornøyelse å lage kort med denne herlige speidergutten. Ender og soppkurver fikk jeg med, og jeg laget også et bakgrunnspanel med sopper. Fiskestempelet jeg fikk, valgte jeg å bruke som en ramme rundt båtmotivet fra KH.
....så stoppet det opp, for foran meg lå et dusjforheng!!! Jeg skulle altså lage et kort med et dusjforheng! Det ble to dager med grubling, og en litt dårlig natt, men til syvende og sist laget jeg det et julekort:)
Da satt jeg igjen med flotte kaker og en champisflaske. Et morsomt kort å lage syntes jeg.

2 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Så herlige og flotte kort!!! :))
Kan tenke meg det var en utfordring med det dusjforhenget, men den fiksa du jo bra!! Flotte gardiner!!! :)))

Ønsker deg god helg, når den tid snart kommer!!! :o)

Liker det grantre silhouett stempelet ditt! De distress kortene hvor du har brukt det, er bare nydelige! :)

*Klem*

Anonym sa...

Så kreativ du er!
Jeg hadde fått problemer med å finne på hva jeg skulle ha lagd, spesielt med dusjforhenget og fiskene - hadde aldri kommet på det du gjorde :)
Kjempeflotte kort, alle sammen! Du er kjempeflink!
Ønsker deg en riktig god helg.