fredag 20. mars 2009

Sukkersøttutfordring.

Sukkersøttoppgaven denne uken er som følger:
"Lag et kort i clean and simple / minimalistisk stil. Denne stilen har enkle oppsett, med rene linjer og lite pynt."

Og for den som nå tenker at "dette blir jo enkelt", så sier jeg bare lykke til! Jeg fant fort ut at det å lage et kort uten stæsj og dill, det er alt annet enn enkelt. Det røyk noen nattetimer hos meg.
Valget mitt falt automatisk på et mannfolk kort. Der forsvinner en del stæsj av seg selv. Motivet er fra Kort & Godt, og teksten er fra North Star Stamps. Pynten består av et silkebånd, en knapp og tre brads.

10 kommentarer:

milli sa...

For et stilig manne-kort!
Likte veldig godt hvordan du har bruk sløyfen!
Denne stilen mestrer du jo perfekt!

Ha en kjempefin helg!

Klem fra
Camilla

Hildegunn sa...

Herlig kort!
Ikke enkelt med clean and simple, men dette greide iallefall du utmerket!

annes paperfun sa...

Så stilig gutte kort!
Flott motiv du har og fine farger.
God helg!
klem Anne

Lenes stempelkrok sa...

Åhh..dette var jo stilig!!
Selvfølgelig må man jo velge herrekort til denne utfordringen;-) Det skal jeg også lage!! takk for ideen;-)

HA en super-duper helg, Marianne

Klem fra Lene

Iren sa...

Så stilig og flott ditt clean og simple kort var Marianne! Og helt enig med deg ikke lett å lage slike kort. Vi vil jo bruke av all det flotte pynten vi har og da er det ikke lett ;o)

Ha ei fine helg!

Klem

Turid sa...

OMG, Utrolig stilig kort Marianne!!
Hjelpe meg, ikke bruke dill o dall?? tror ikke jeg skal prøve meg engang...
Ha en herlig lang helg:)
Klemmer fra meg

Pia sa...

wow et cool kort, flotte farver og motiv

Eva Helen sa...

Kjempe kult mannekort!

Nina I. sa...

Skikkelig stilig mannekort Marianne!!

Ønsker deg ei flott helg!
Klem

Maya sa...

WOW!!!
Guriland så smart du er!!
Tenkte ikke på mannekort i det hele tatt jeg,tenkte på deg istedet *fnis*
Kortet ditt ble rååålekkert,og så stilige farger og detaljer!
Skal se etter deg,og om du ser meg så hyl ut!!
Har med gubben på slep *fnis*
Klemmiser fra Maya :)