fredag 2. oktober 2009

Glitrende Sukkersøtt.

Først vil jeg si tusen takk til alle dere som legger igjen så mange fantastiske kommentarer i bloggen min. Jeg setter så utrolig stor pris på dere!!!!

Ukas utfordring ligger klar i Sukkersøtt bloggen. Kortet ditt denne gangen skal IKKE være firkantet, altså hverken kvadratisk eller rektangulært. Og det skal GLITRE! Ellers står du helt fritt.
Shimmerz har både sponset premie, og oss i DT, og selv om det ikke synes så godt på bildet, så har all pynten her fått seg en kraftig dusj med glitrende Shimmerz.

Et rosa julekort. Det var vel noe jeg aldri trodde jeg kom til å lage:) Kanskje ikke så julete, men det ble da litt vinter iallefall?
Motivet er fra Papilio, tekstan er fra North Star Stamps, og jeg har selvfølgelig fargelagt med Copics.

13 kommentarer:

Meretekj sa...

Dette kortet falt jeg helt for..
Nydelige farger og flott malt motiv.
Håper at du får ei flott helg med masse kortlaging, det har jeg nemlig planer om.

❤ Kaia sa...

Dette var kjempeflott.Nydelige farger og ett utrolig søtt nydelig fargelagt motiv.
Ha ei super helg.
Klem fra Kaia

** Line** sa...

so cute...a wonderful card
hugs line

Randi Th. sa...

For et nydelig kort! Herlige farger og flott løsning på oppgaven!
-klem-

Gro sa...

For et nydelig kort, Marianne!

Unknown sa...

Nyydelig!
Herlige farger, sjølv om det ikkje var tradisjonelle, så var det veldig vinter farger.
Det motivet var skjønt, har ikkje sett det blant papilioane før.

Ha ei flott helg, vennen!

Klem,
Jorunn

LykkeTroll-berg sa...

men hvor får du kjøpt alle de tingene? er det panduro? så sukersøøøt dit kort er, aldeles nyyyydelig. mvh: ilsebil

May-Bente sa...

Nydelig kort, Marianne!!
Rosa var kult det, digger formen og oppsettet ditt.

Klem:))

Annacarin sa...

Hej Marianne! Underbart med rosa kort, även om det är ett julkort! Motivet är väldigt sött, och alla härliga detaljer gör sig så bra på kortet!
Ha det gott i helgen! Annacarin

Henriette sa...

Så utrolig flot kort! Synes det er godt med at julekort som ikke er i de traditionelle farver.
Det snefnug du har i midten af en blomst, hvor kommer den fra- den er jeg nemlig faldet pladask for;-)
Klemmer Henriette

Aina sa...

Ååååh, dette var jammen nyyyyydelig! akkurat etter min smak. Herlige farger, detaljer og motiv. *sukk* :O)

Angella sa...

Dette rosa julekortet falt jeg helt for...Fantastisk!
Angella

Unknown sa...

åååå so skjønt kort!!! Heilt fantastisk!!
Eg ser og ser, og blar meg igjennom bloggen din!! E heilt utruleg ka du får til!! Og alt e jo lika nydelig!! Eg har ein inspirerande og lærerikt ferd i bloggen din!!

Fortsett sånn.. ha ein flott onsdag i regne..

Klem frå Tine