onsdag 7. april 2010

Konfirmasjon og bryllup for Inkido.

Det er "min dag" hos Inkido, og denne gangen har jeg laget to konfirmasjonskort, og et bryllupskort, av Inkidos flotte utvalg:)

CD-plate har jeg brukt på kort før, men da bare på tøffe guttekort. Hvorfor ikke til jente?
Her har jeg laget et jentekonfirmant kort, som jeg tenkte kunne være både tøft og elegant på samme tid.






Jeg har brukt et av Inkidos ferdigbrettede konvoluttkort.
Her er innsiden av kortet med skrivefelt, og pengelomme.





På guttekortet har jeg knekt opp CD plata. Blomsten har jeg laget ved å stemple og klippe ut "julehjerte" fra Inkido, både store og små. Jeg har sotet kantene og satt dem sammen til en blomst. Ikke mye julehjerter lenger nå nei:)









Til slutt har jeg laget et bryllupskort. Jeg har prøvd meg på et "teltkort" igjen. Vinduet er stanset ut med Spellbinders og hjertet er et chipboardhjerte fra Inkido. Jeg har kledd det med metallic kartong, som først har fått en embossing tur i CB-n.










Kortet er limt igjen på toppen, og kan ikke åpnes, derfor har jeg laget lomme til en tag på baksiden av kortet.







Ta gjerne en tur inn i Inkidos blogg, der er det masse insspirasjon og hente.


15 kommentarer:

-Sanna- sa...

Så fantastisk flotte kort.
Stilig med cd'er.

Gry-Beate sa...

Så nydelige kort!! Kjempe stilig bruk av CD!!

;0)Gry-Beate

Lill sa...

Flotte kort me cd.Det var faktisk noe jeg skulle prøve meg på ikveld:)
ha en flott dag

Jorunn sa...

Nydelige kort, og så stilig det var med cd-platene!

Klem Jorunn

Angella sa...

Hei Marianne....
Var innom bloggen din i sted, men hoppet videre inkido-bloggen:))) glemte å skrive det jeg skulle skrive:)

Herlige kort kort du har laget i det siste...

Ville spørre om der sløyfelageren. Det har jo irritert meg i det siste at jeg ikke har en sånn en... Hvor var du kjøpte den?


klem fra Angella

Trine Pedersen sa...

For noen kjempestilige kort du har laget. Flotte og litt annerledes detaljer, veldig kreativt laget. :)

Trine :)

Wenche sa...

Nydelige konfirmasjonskort og samtidig litt tøffe med de cd'ene. Smart!!
Bryllupskortet var jo så vakkert, og så fint med det hjertet hengende.

Klem fra Wenche :0)

Unknown sa...

Fyttikatta så lekre kort! Kjempestilig med CD på jentekortet, det ble både stilig og elegant. Takk for inspirasjonen!

Klem

Lille`s hule sa...

Blir helt måløs..
Utrolig flotte kort du lager :)

❤ Kaia sa...

For noen flotte kort.
Og det var jo bare så råstilig med CD-platene......
Bryllupskortet og, det var kjempelekkert.
Klem fra Kaia

Therese sa...

Cd kortene var skikkelig stilige og bryllupskortet var også veldig vakkert. Dette ga virkelig inspirasjon. Du er knallflink. :)

Sylvia sa...

Rålekkre konfirmasjons og bryllupskort du har kreert!!

Pinklady 68 sa...

Du er virkelig kreativ, Marianne!
To rå stilige konfirmasjonskort!
Stilig med CD som pynt og lekker blomst med bruken av hjertene.

Nydelig bryllupskort også! Lekre mønster ark..likte godt notene i bakgrunnen.
Helt lekkert alt sammen:-)

Ha en fin torsdag!
Klem Laila.

Marianne H sa...

Bevare meg for noen vakre kort! Flotte fargekombinasjoner og nydelig pyntet:)

Janniche Drivdal Eriksen sa...

så artig med cd på!
de hadde jeg sansen for
klem