onsdag 15. juni 2011

Et sommerkort.

Jeg har hatt en herlig langhelg på scrappebesøk, og det ble mer kortlaging enn soving for å si det sånn:)
Uansett hvor sliten en kjenner seg etter en sånn helg, så er det medisin for kropp og sjel og være borte en helg sammen med en som er like lidenskapelig hekta på stempler, papirer og stæsj som meg selv.

Her er et av kortene jeg fikk laget i helga. Dette søte sommermotivet fra Bildmålerna er til å spise opp synes jeg, og jeg har fargelagt med Prisma Colors. Papirene jeg har brukt er fra Maja Design, og tekstene er fra North Star Stamps.



8 kommentarer:

Lambi sa...

Så deilig å kose seg på scrappe besøk! Det er ferie det! :) Å jeg er veldig glad i Bildmålarna! Nydelig motiv og herlig kort! :) Klem

Therese sa...

Nydelig kort, Marianne! Så søte og koselige papirer og motivet er kjempesøtt. Vakkert malt. Og jeg ser nå at jeg har veeeldig lyst på det gjerdet fra Magnolia...er sååå fint! Ha en fin dag! :)

Knerten sa...

Nydelig kort, Marianne, herlig motv og flotte papirer.
Gratulerer så masse med dagen i dag !!

Linda's Dillerier sa...

Gratulerer med dagen!
Nydelig sommerkort og lekkert fargelagt som alltid.

Bodil sa...

Nydelig kort :)
klem :)

Janniche Drivdal Eriksen sa...

flott kort!
gratulerer med dagen:)

Ana Márquez sa...

It's really gorgeous!

Collette sa...

Precious, Marianne! Love the soft coloring.