torsdag 15. september 2011

Staffelikort - Pion Design

Jeg fortsetter med både kraftkartong og Pion Design:)
 Denne gangen ble det et staffelikort med motiv fra LOTV, og fra Pion Design kolleksjonen ”Ventan på tomten” har jeg brukt papiret ”Vinterlek”. Det matchende lyse papiret med prikker fant jeg i Pions kolleksjon ”Sagan om våren”, og det er baksiden av arket ”Bildark” jeg har brukt. Jeg har sydd en ramme rundt motivet, og teksten jeg har brukt er fra Storyteller.




Her er kortet lukket igjen.



Inni kortet har jeg laget et lite skrivefelt med plass til en julehilsen.


11 kommentarer:

Anne sa...

For et vakkert kort! :)

Anne-Eddie sa...

Akk, hvor nydelig et kort..
Så fint det blir når du farger på kraftkartong..
Vakkert, vakkert!
Klem fra Anne-Eddie

nergele's puslerier sa...

Hvor tar du det fra -helt skjønt dette da...

Trine sa...

Å fy søren da! Så pent! Nydelig farget engel! Gjør seg godt på kraftkartong. Må vel "ta en tur innom Pion" ser jeg! Hihi! :)

Lenie Hempen sa...

Hoi Marianne

Dit is echt een pracht kaart.
Echt schitterend mooi gemaakt.


Gr Leny Hempen

Veronique sa...

Det var kjempe lekkert, Marianne :)

Christina C. sa...

Ohhhhhh, how lovely, Marianne!!
Soooo precious!

Kjersti Gulliksen sa...

Alldeles vakkert. Skjønner ikke hvor du får alle idèene fra. Hva slags fargeleggingsteknikk har du brukt på dette kortet? (Og flere andre)Keep up the good work.

Hilsen Kjersti

JOKE sa...

What a beautyful card!!! I love it...
Love Joke

Anonym sa...

Bare helt fantastisk staffeli kort, herlig fasong og farger, du e GOD :)...psst kan leses på engelsk også, bra betydning begge veier ;)
Klem Lill

Natali sa...

Beautiful card!!
Hugs,
Natali