søndag 28. oktober 2012

Sketchy Colors - Skisseutfordring

God morgen:)
I dag er det en skisseutfordring som står for tur hos Sketchy Colors, og vår sponsor i hele oktober er My Heart Pieces
Jeg har snudd litt på skissen og laget et julekort med dette herlige motivet fra Bildmålarna som heter Christmas Kiss, og jeg har fargelagt med Copics.
Papirene jeg har brukt er fra Bildmålarnas julekolleksjon Frosty Christmas, og her har jeg brukt begge sider av arket Green Christmas, og baksiden av arket Tags. Teksten er fra Kort & Godt.





15 kommentarer:

Jacqui's little piece of England sa...

Gorgeous card Marianne love how you've coloured your image and your flowers are beautiful

jacqui x

Anne sa...

Så herlig motiv, flott med grønt. :)
Nydelig pyntet med alle perlene.

Klem, Anne.

Anonym sa...

Lovely Marianne. Colours exqusite as always. Hugs Sheila.x

Anonym sa...

Så nydelig. Fine farger og detaljer, som vanlig.♥

Erica ♥ sa...

What a lovely stamp,
nice card with great colors.

Have a nice sunday,
hugs Erica. ☼

Unknown sa...

what a nice card and wonderful coloured!
Hugs Ageeth

Lillians Blogg sa...

Super NYDELIG :) KLEM

Angelika sa...

Eine wunderbare Karte, gefällt mir.

Liebe Sonntagsgrüße
Angelika

Scrappellen sa...

Nyydelig kort, med et herlig motiv!!;) Smiler mens jeg ser på disse to sjarmørene!;))
På tide å ta frem mine BM stempler, ser jeg, for jeg blir inspirert av å se dine kort!:)
Ha en superduper søndag!
Klem, Ellen

Mojca sa...

Oh your coloring is just divine. Hugs! Mojca

Christina C. sa...

Soooooo precious, Marianne!!!!!
Another breathtaking creation!

Anne-Eddie sa...

Åh, bare helt vidunderlig fargelegging av et herlig motiv!!
Nydelig kort!
Klem fra Anne-Eddie :)

Linda sa...

Dette julekortet var jo bare sååå skjønt, herlig motiv og lekker fargelegging som vanlig.Utrulig masse lekkert siden sist eg var innom. Nå er det ganske lenge siden eg både har blogga og lagt ut ting, ikkje siden i mai. Har desverre ikkje hatt noko gnist, men håpar nå at den er på vei tilbake. Klem Linda :)

Riet sa...

What a wonderful card,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.


Hugs Riet.xx

Joyce Ann sa...

Beautiful card, I love the colours.