fredag 26. april 2013

Vintage Garden - Pion Design

Endelig er den her, Pion Designs nye kolleksjon Vintage Garden. Her er det nostalgisk sommer i hver minste detalj. Vakrere sommerpapirer finnes ikke!
 Til mitt aller først kort med Vintage Garden har jeg brukt et nydelig bilde jeg fant på arket Images. Gjerdet har jeg klippet ut fra arket Garden, og en nydelig bord og lekre sommerfugler er også med. Til innsiden har jeg brukt resten av gjerdet, og to flotte tags. 
Tekstene er fra Kort & Godt og Stempelglede, og de hvite rosedekorene har jeg laget selv med sillicon molds og papirleire. Følg med fremover hos Kreativ Glede, de får snart inn disse formene, og det en sååå enkelt og veldig gøy å lage slik pynt selv.




9 kommentarer:

Mojca sa...

Oh Marianne this is gorgeous, love the soft colours. Hugs! Mojca

Anonym sa...

Hei.
Er så imponert over alt det vakre du lager. Gleder meg stort over å følge deg.
Hilsen Lise

Christina C. sa...

OMG....the new papers are gorgeous and you showcased them to perfection! Simply breathtaking!

❤ Kaia sa...

Nydelig Marianne!!!!
Sommerfuglene var kjempefine :)

Ha ei super helg..

Klem fra Kaia

Lillians Blogg sa...

Gosj - bare lekkert - FLINKA :) Klem og god helg.

Anne-Eddie sa...

SÅ vakkert!Kjempefine papirer som kan brukes i alle detaljene!
Klem fra Anne-Eddie ;)

Linda sa...

Bare heilt aldeles nyyyyydelig
kort.
Klem Linda :)

Kristina sa...

Nydelig :-)))

Theresa ~ Pion Design sa...

Du är fantastiskt som vanligt! Underbart fint ♥